ZASADY PRZYJMOWANIA KLIENTÓW ZEWNĘTRZNYCH

Podstawowe sposoby komunikacji z pracownikami Urzędu

Rozmowa telefoniczna:

Korespondencja elektroniczna:

Spotkania konsultacyjne za pomocą łączy internetowych

Korespondencja tradycyjna, kierowana na dane adresowe:

    • Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
      Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń

W wyjątkowych i uzasadnionych sytuacjach możliwy jest kontakt bezpośredni. W tym celu prosimy o telefoniczne umówienie spotkania z pracownikiem departamentu merytorycznego załatwiającym daną sprawę

INNE OGRANICZENIA w KONTAKTACH ZEWNĘTRZNYCH

    • Odwołanie spotkań służbowych
    • Ograniczenie wyjazdów służbowych, w szczególności w obszary ryzyka zakażenia
    • Wstrzymano rezerwacje sal konferencyjnych

W zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych wszystkich klientów, którzy chcą skorzystać z prawa zapoznania się z materiałem dowodowym uprzejmie prosi się o uprzedni kontakt Punktem Podawczo-Informacyjnym: punkt.informacyjny@kujawsko-pomorskie.pl, adres ePUAP: /36t9v8thbz/skrytkaESP lub tel. (56) 62 18 600; (56) 62 18 610.

Punkt Informacyjno-Podawczy został uruchomiony w pawilonie znajdującym się przed budynkiem Urzędu Marszałkowskiego na placu Teatralnym 2. W Punkcie można przekazać korespondencję oraz dokumenty adresowane do marszałkowskiej administracji. Jednocześnie informujemy, że korespondencja tradycyjna otrzymywana od Państwa poddawana jest 24-godzinnej kwarantannie.

    • Godziny pracy Punktu Informacyjno-Podawczego (w pawilonie):
Poniedziałek: 8:00 – 15:00
Wtorek: 8:00 – 16:30
Środa: 8:00 – 15:00
Czwartek: 8:00 – 15:00
Piątek: 8:00 – 13:30

Poszukujący informacji na temat możliwości wsparcia ze środków europejskich i aktualnych konkursów o dofinansowanie projektów unijnych mogą skorzystać z pomocy pięciu regionalnych punktów informacyjnych funduszy europejskich. Z pracownikami można skontaktować się telefonicznie lub e-mailem.

Strona główna Facebook Instagram Twitter YouTube Flickr Issue
Skip to content